Spadki w monitorach
W zeszłym roku w dystrybucji zostało sprzedanych 1,5 - 1,6 mln. monitorów czyli ok. 20 proc. mniej, niż w 2007 r.
W zeszłym roku w dystrybucji zostało sprzedanych 1,5 – 1,6 mln. monitorów czyli ok. 20 proc. mniej, niż w 2007 r. W Europie kryzys też jest widoczny, ale spadki sprzedaży są mniejsze, bo zaledwie 10-procentowe.
Ale wbrew kryzysowi w Polsce bardzo szybko rosła (i rośnie) popularność wyświetlaczy o dużych przekątnych, czyli 22- i 24-calowych.
Podobne aktualności
INCOM Group oficjalnym dystrybutorem marki premium – LINDY
LINDY to jeden z wiodących globalnych dostawców kabli i adapterów najwyższej jakości. Oficjalnym dystrybutorem marki został INCOM Group.
Nelro Data partnerem w dystrybucji sieciowych rozwiązań Huawei
Od lipca w ofercie Grupy Nelro Data są przenośne modemy LTE Huawei oraz routery stacjonarne działające w technologii 4G.