Przychody obu sieci spadły w porównaniu z 2009 r., mimo że w Polsce przybyło sklepów. Na początku 2010 r. holding Media-Saturn miał w naszym kraju 53 hale, a w grudniu ub.r. – 59. Zmniejszyło się zatrudnienie – w końcu 2009 r. w sieciach Media Markt i Saturn pracowało 5,4 tys. osób, a w dniu 31 grudnia 2010 r. – 5 tys.

W wszystkich 17 krajach, w których jest obecny holding (w listopadzie otwarto pierwszy sklep w Chinach), Media Markt i Saturn miały w sumie 20,8 mld euro przychodów, tj. o 5,6 proc. więcej niż w 2009 r. Zysk operacyjny EBIT (przed odliczeniem podatków i odsetek) zamknął się w kwocie 625 mln euro, o 2,8 proc. więcej niż w 2009 r. Polski rynek dla holidingu Media-Saturn jest na szóstym miejscu pod względem wartości sprzedaży (po Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Holandii i Austrii).

W 2010 r. otwarto 60 nowych sklepów należących do Media-Saturn. W sumie jest ich 877 (według stanu na dzień 31 grudnia 2010 r.).