Sprzedajemy.pl chce być konkurencją dla Allegro
W końcu marca ruszy nowy portal e-commerce – Sprzedajemy.pl. Transakcje będą się odbywać nie w formie aukcji, lecz negocjacji cen między sprzedającym a kupującym.
Premierę Sprzedajemy.pl zaplanowano na 22 marca. Zgodnie z
zapowiedzią dyrektora ds. komunikacji nowego serwisu, Tomasza Piotrowskiego, na
portalu będzie można wystawiać przedmioty na sprzedaż, z tym że transakcja nie będzie
finalizowana poprzez aukcje, lecz negocjacje cen. Otóż sprzedający zaproponuje
swoją cenę, a zainteresowani kupnem złożą swoje oferty, spośród których
sprzedawca wybierze najkorzystniejszą.
Sprzedajemy.pl będzie przeznaczony przede wszystkim dla konsumentów.
Portal w najbliższym czasie nie planuje utworzenia profilu dla firm. Resellerzy mogą natomiast wystawiać przedmioty na sprzedaż tak jak każdy inny
użytkownik serwisu. Przedstawiciel Sprzedajemy.pl zapewnił, że na początkowym
etapie rozwoju portalu nie będą pobierane prowizje od sprzedających (ani
oczywiście od kupujących). Szczegółowe zasady funkcjonowania serwisu zostaną
ujawnione tuż przed premierą.
Podobne aktualności
Platformy będą raportować skarbówce o e-sprzedawcach po 1 lipca 2024 r.
Rząd przyjął projekt ustawy. KAS chce wyłowić sprzedawców unikających opodatkowania.