Premierę Sprzedajemy.pl zaplanowano na 22 marca. Zgodnie z
zapowiedzią dyrektora ds. komunikacji nowego serwisu, Tomasza Piotrowskiego, na
portalu będzie można wystawiać przedmioty na sprzedaż, z tym że transakcja nie będzie
finalizowana poprzez aukcje, lecz negocjacje cen. Otóż sprzedający zaproponuje
swoją cenę, a zainteresowani kupnem złożą swoje oferty, spośród których
sprzedawca wybierze najkorzystniejszą.

Sprzedajemy.pl będzie przeznaczony przede wszystkim dla konsumentów.
Portal w najbliższym czasie nie planuje utworzenia profilu dla firm. Resellerzy mogą natomiast wystawiać przedmioty na sprzedaż tak jak każdy inny
użytkownik serwisu. Przedstawiciel Sprzedajemy.pl zapewnił, że na początkowym
etapie rozwoju portalu nie będą pobierane prowizje od sprzedających (ani
oczywiście od kupujących). Szczegółowe zasady funkcjonowania serwisu zostaną
ujawnione tuż przed premierą.