Sprzętkom przejmuje schedę po ZNAK-u
Sprzętkom
Sprzętkom, właściciel salonów komputerowych InwazjaPC, oferuje serwis produktów kupionych w zbankrutowanym ZNAK-u. W praktyce warunki naprawy bądź wymiany są ustalane indywidualnie w zależności od konkretnego produktu (np. nie ma problemu z wymianą dysków twardych, klient ponosi jedynie koszty wysyłki). Jeśli klient je akceptuje, serwis przyjmuje sprzęt do naprawy. Ponadto Sprzętkom przejął dawną siedzibę ZNAK-u (przy ul. Kaliskiej, obok Malty). Sprzętkom nie jest pierwszą firmą, która chce pozyskać „klientów firm, które zbankrutowały w wyniku kryzysu”. W marcu tego roku ProLine zaproponował tej grupie użytkowników nieodpłatne usługi serwisowe (pod warunkiem posiadania faktury VAT i gwarancji na reklamowane produkty).
Podobne aktualności
5 smartfonów, których naprawa jest najdroższa
Szczególnie kosztowny okazuje się serwis sprzętu dwóch dużych marek.
Producenci sabotują naprawę urządzeń?
Szef dużej firmy serwisowej twierdzi, że producenci celowo utrudniają reparację sprzętu. Wskazuje na Apple'a, Microsoft i Samsunga.
Zaskakująco szybka naprawa w serwisach elektroniki
Blisko 60 proc. zgłoszeń serwisowych kończy się naprawą – według sprzedawców. Co czwarty klient otrzymuje urządzenie w ciągu dwóch dni.