Bank BGŻ BNP Paribas rozpoczął współpracę z kolejnym startupem – firmą Vintom. Rozwiązania firmy wzmocnią działania banku w zakresie budowania większego zaangażowania klientów. Wykorzystane zostanie wideo do personalizacji i automatyzacji procesów sprzedaży.

 

– Poszukiwaliśmy rozwiązań, które z jednej strony wpłyną na zwiększenie efektywności sprzedaży, a z drugiej nie będą uciążliwe dla naszych klientów. Wykorzystanie tego typu narzędzi, jakie oferuje Vintom, jest pierwszym krokiem do większej personalizacji oferty i jeszcze bardziej indywidualnego podejścia do klienta – wyjaśnia Radosław Kozłowski, dyrektor Departamentu Sprzedaży i Marketingu Online w Banku BGŻ BNP Paribas. 

 

Bank poszukuje innowacyjnych rozwiązań, które mogą być użyteczne w relacjach z klientami. Pod koniec ubiegłego roku nawiązał współpracę z firmą NuDelta. Inauguracja projektu miała miejsce podczas Impact Fintech w Katowicach. W kolejce czeka następne innowacyjne rozwiązanie, które BGŻ BNP Paribas też zamierza niebawem wdrożyć.