Strata LG
Koncern podał wyniki finansowe.
W IV kw. br. LG odnotowało stratę netto w wysokości 258,8 bln wonów (224 mln dol.), mimo wzrostu sprzedaży o 11,7 proc., do 14,78 bln wonów (12,79 mld dol.), głównie ze względu na niższą od oczekiwanej sprzedaż smartfonów i oraz inwestycje w tym segmencie. Dział mobilny generuje ok. 20 proc. sprzedaży LG. Także dywizja dostarczająca podzespoły do aut zamknęła kwartał na minusie.
W całym roku przychody koncernu wyniosły 55,37 bln wonów (47,92 mld dol.), a zysk operacyjny – 1,34 bln wonów (1,16 mld dol.), o 12 proc. więcej niż w 2015 r., głównie dzięki popytowi na AGD i sprzęt do domowej rozrywki, jak telewizory OLED i 4K. Zysk netto LG za cały rok 2016 to w przeliczeniu niecałe 110 mln dol.
Podobne aktualności
LG – niezawodne monitory interaktywne w ofercie Incom Group
Incom Group jest największym dostawcą monitorów interaktywnych wśród dystrybutorów IT. Firma stawia na uznane marki i dywersyfikację oferty, tak by odpowiedzieć na różne potrzeby swoich Partnerów. Do obecnych w aktualnym portfolio producentów „interaktywów”, takich jak: Promethean, Hikvision i ViewSonic dystrybutor dołącza właśnie kolejnego dużego gracza – LG.
Also zapłaciło wyższy CIT niż AB, Media Expert najwięcej w retailu
Jakie podatki dochodowe płacą dystrybutorzy, producenci, retailerzy i integratorzy z branży? Ministerstwo Finansów opublikowało listę największych płatników CIT.
„Dwie dobrze znane marki smartfonów znikną w tym roku”
Będzie się działo na rynku. Rok 2021 zapowiada się czasem znaczących zmian.