W IV kw. br. LG odnotowało stratę netto w wysokości 258,8 bln wonów (224 mln dol.), mimo wzrostu sprzedaży o 11,7 proc., do 14,78 bln wonów (12,79 mld dol.), głównie ze względu na niższą od oczekiwanej sprzedaż smartfonów i oraz inwestycje w tym segmencie. Dział mobilny generuje ok. 20 proc. sprzedaży LG. Także dywizja dostarczająca podzespoły do aut zamknęła kwartał na minusie.

W całym roku przychody koncernu wyniosły 55,37 bln wonów (47,92 mld dol.), a zysk operacyjny – 1,34 bln wonów (1,16 mld dol.), o 12 proc. więcej niż w 2015 r., głównie dzięki popytowi na AGD i sprzęt do domowej rozrywki, jak telewizory OLED i 4K. Zysk netto LG za cały rok 2016 to w przeliczeniu niecałe 110 mln dol.