Diamond Glass to seria odpornych na uderzenia, zarysowania i upadki folii ochronnych z japońskiego hartowanego szkła o najwyższej odporności na zarysowania (9H). Powłoka oleofobiczna ułatwia usunięcie tłustych plam czy odcisków palców. W komplecie użytkownicy otrzymują EasyApp KIT, a więc plastikowe narzędzie do prawidłowego, precyzyjnego montażu folii na ekranach smartfonów.  

Producentem docenionych folii Diamond Glass jest firma Lamel z Gorzowa Wielkopolskiego. Akcesoria marki MyScreenProtector sprzedaje w całej Europie, a także na świecie, m.in. w Indiach, Stanach Zjednoczonych, a nawet w tak egzotycznych – z polskiego punktu widzenia – krajach, jak Gwatemala. W strategii firmy bardzo ważny jest rynek rosyjski, gdzie polskie folie ochronne są oferowane przez największych retailerów, jak MTS (5,8 tys. salonów w całej Rosji), Sviaznoj (4,3 tys. sklepów) czy Megafon (2,8 tys. placówek). Jesienią ub.r. Lamel uruchomił zakład produkcyjny w Petersburgu, dzięki czemu zwiększył konkurencyjność wobec importerów z Chin, którzy tracą na znaczącym spadku wartości rubla w stosunku do dolara.

Tegoroczne Distree EMEA to już czternasta edycja wydarzenia, które wciąż cieszy się popularnością wśród producentów, dystrybutorów i retailerów z rynku EMEA. W tym roku odbędą oni w sumie około 6 tys. spotkań umówionych za pośrednictwem specjalnej aplikacji, oczywiście nie licząc tych spontanicznych i ustalonych poza oficjalnym grafikiem. W lutym 2016 r. do Monte Carlo przyjechało około 1000 osób, w tym ponad 400 menedżerów wyższego szczebla z około 330 firm. W roli wystawców wystąpiło przeszło 130 firm prezentujących ponad 150 różnych marek.