Kontrakt zawarto na 3 lata, obejmuje kraje europejskie, oprócz Polski m.in. Austrię, Węgry, Norwegię, Szwecję. Sprzedaż rozwiązań Huawei na rynkach innych niż polski będzie odbywać się za pośrednictwem lokalnych partnerów Sygnity. W oparciu o sieć partnerską spółka zamierza oferować także własne rozwiązania za granicą. 

Jak poinformowało Sygnity, kontrakt ma charakter dystrybucyjnej umowy ramowej, w której strony uzgodniły zasady współpracy. Ceny i rabaty będą ustalane w osobnych umowach dotyczących poszczególnych krajów. W ofercie polskiej firmy znajdą się m.in. routery, switche, firewalle oraz systemy telekonferencyjne Huawei. W późniejszym okresie możliwe jest poszerzenie asortymentu. 

Zarząd Sygnity ocenia, że dzięki współpracy z Huawei wygeneruje przychody o wartości ok. 100 mln zł do końca 2013 roku. W I poł. 2011 r. spółka miała 218,5 mln zł skonsolidowanych przychodów i 200 tys. zł zysku netto.