Symantec Partners Sales Academy
22 lutego Symantec zaprezentował swoja nową strategię działania, produkty i najlepsze praktyki sprzedaży.
22 lutego podczas Partners Sales Academy przedstawiciele Symantec
Poland spotkali się ze resellerami i dystrybutorami. Głównym tematem
konferencji, która zgromadziła niemal 200 partnerów z całego kraju, były
sposoby zwiększania sprzedaży i marży przy wykorzystaniu oferty Symantec.
Spotkanie rozpoczęła Jolanta Malak, Country Manager Symanteca, która przedstawiła kierunki
rozwoju firmy oraz jej nową strategię. Omówiono narzędzia oraz doświadczenia
zespołu Symantec w zakresie sprzedaży systemu NetBackup. Dodatkowo
zaprezentowano elastyczny model licencjonowania rozwiązania Backup Exec oraz
nowość w ofercie firmy – urządzenie Backup Exec 3600. W trakcie prezentacji dotyczącej
środowisk wirtualnych uczestnicy dowiedzieli się, w jaki sposób umożliwić
klientom wysoką dostępność i ciągłość działania aplikacji krytycznych. Na
zakończenie poruszony został temat ochrony
antywirusowej, a także szyfrowania i zabezpieczania informacji we
współdzielonych zasobach lub chmurze.
Podobne aktualności
VMware nagrodził najlepszych partnerów
Podczas konferencji VMware Partner Leadership Summit firma VMware wręczyła nagrody dla swoich partnerów w Polsce, którzy w roku 2016 osiągnęli największe sukcesy sprzedażowe.
Microsoft: nowa szefowa kanału partnerskiego
Globalną współpracą z partnerami będzie kierować Gavriella Schuster, która od ponad 20 lat jest w Microsofcie. Nowa szefowa wskazuje, na czym koncern zamierza skoncentrować się w kanale sprzedaży.
Toshiba chce mieć o 50 proc. więcej partnerów
Europejska spółka Toshiby deklaruje, że w tym roku zamierza znacznie zwiększyć liczbę partnerów.