Symantec zmienił logo
Producent poinformował o wprowadzeniu nowego znaku graficznego. Łączy on nazwę Symantec ze znacznikiem wyboru – symbolem używanym przez przejętą niedawno firmę VeriSign.
Według Symanteka nowe logo symbolizuje zaufanie oraz bezpieczny i prosty dostęp klientów do informacji z każdego miejsca. Znacznik wyboru i kółko będą używane przez wszystkie marki Symantec, łącznie z Nortonem i Symantec Hosted Services (ich loga również zostały zmienione zgodnie z nowym projektem graficznym). Cały proces rebrandingu potrwa do 12-18 miesięcy.
„Wierzymy, że nasze nowo logo będzie symbolizowało zaufanie, podobnie jak znak Nike kojarzy się ze sprawnością fizyczną’ — powiedziała Carine Clark, główny dyrektor ds. marketingu w firmie Symantec.
Poprzednie logo zostało opracowane w 2000 roku.
Podobne aktualności
NortonLifeLock planuje kolejny zakup
Po Avirze, następca Symanteca chce wchłonąć czeskiego dostawcę zabezpieczeń – Avast.