Tech Data dystrybutorem Sharp
Sharp buduje kanał sprzedaży w Polsce.
Tech Data Polska podpisała umowę z Sharp Electronics CEE. Od listopada br. jest autoryzowanym dystrybutorem rozwiązań visual solutions japońskiej firmy na polskim rynku.
„Nasza firma oferuje wszystko, począwszy od zarządzania danymi i od wizualnych paneli, po rozwiązania IoT i przetwarzania kognitywnego. Dlatego tak istotna jest dla nas możliwość współpracy z Sharp” – komentuje Mariusz Ziółkowski, Country General Manager, Tech Data Polska.
Niedawno Sharp w Polsce zaprezentował nową strategię. Zakłada ona rozwój produktów biznesowych w spójny ekosystem łączący AIoT (sztuczną inteligencję i Internet rzeczy) oraz 8K, jak również budowę kanału sprzedaży produktów wizualnych. Podpisanie umowy z Tech Datą to konsekwencja tej strategii. Firma liczy na współpracę z doświadczonymi integratorami i dostawcami rozwiązań.
"Stawiamy na współpracę z firmami doświadczonymi, posiadającymi specjalistyczną wiedzę i nowoczesną ofertę urządzeń oraz rozwiązań, co pozwala na przeprowadzenie zaawansowanych technologicznie wdrożeń u klientów biznesowych" – mówi Rafał Szarzyński, Country Sales & Marketing Manager, Sharp Electronics CEE.
Za sprzedaż produktów Sharpa w Tech Data Polska odpowiada Alicja Borowicz, Business Development Manager, Maverick AV Solutions, e-mail: alicja.borowicz@techdata.com.
Podobne aktualności
Film z Gali CRN Polska
Zapraszamy do obejrzenia filmu z Gali CRN Polska, na której ogłosiliśmy Kodeks Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu i wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024.
Gala CRN Polska w obiektywie
Z przyjemnością zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z wyjątkowej, historycznej Gali CRN Polska, na której po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt wręczyć Certyfikaty Channel Master.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.