W porównaniu z I kw. 2010 r. przychody spółki dominującej TelForceOne były wyższe o 5,4 proc., natomiast należąca do grupy firma myPhone zwiększyła wpływy o 10 proc. Zysk netto spadł o jedną trzecią w odniesieniu do początku 2010 r. (z 1 mln zł do niespełna 700 tys. zł w I kw. 2011 r.). Spółka wyjaśnia, że słabszy wynik jest spowodowany wzrostem kosztów własnych sprzedaży (o 16,8 proc. w stosunku do I kw. 2010 r.), co z kolei wiąże się z większym zbytem do sieci handlowych. W marcu TelForceOne podpisał umowę z Auchan, w kwietniu nawiązano współpracę z Tech Datą. Zdaniem Wiesława Żywickiego, wiceprezesa zarządu Grupy TelForceOne, nakłady na rozwój produktów i zwiększanie skali działalności przełożą się na satysfakcjonujące efekty finansowe.

W kolejnych kwartałach TelForceOne zamierza skoncentrować na rozwoju dystrybucji do krajów Europy Środkowo – Wschodniej. Produkty TelForceOne są już dostępne na Białorusi, wkrótce mogą pojawić się w Rosji i na Ukrainie.