Toshiba daje gwarancję „Zero Problemu”
Notebooki Toshiby zakupione od 1 grudnia 2010 r. do 31 marca 2011 r. mają dodatkową darmową gwarancję, która obejmuje kradzież sprzętu, uszkodzenia mechaniczne i utratę pracy.
Z poszerzonej ochrony może skorzystać każdy klient końcowy, który zarejestruje standardową gwarancję pod adresem www.toshiba.pl/rejestracja. Następnie trzeba zarejestrować notebooka na stronie www.zeroproblemu.pl w ciągu 7 dni od daty zakupu. Od tego momentu sprzęt obejmuje dodatkowa 12-miesięczna gwarancja. W jej ramach producent zapewnia naprawę sprzętu w razie nieumyślnego uszkodzenia przez użytkownika (np. zalanie, upadek), zwrot pieniędzy za zakup komputera w sytuacji, gdy użytkownik straci pracę oraz zwrot pieniędzy w przypadku kradzieży (w warunkach określonych przez regulamin akcji).
Szczegółowe informacje wraz z regulaminem dostępne są na stronie www.zeroproblemu.pl i na profilu Toshiby na Facebooku: www.facebook.com/ToshibaPolska.
Podobne aktualności
Oferta zakupu Toshiby za ok. 14 mld dol. gotowa
„Toshiba po 8 latach wychodzi z tunelu” - komentuje lider firmy.
Oferta zakupu Toshiby za 15 mld dol.
Jeśli dojdzie do skutku, koncern może sprzedać część swoich biznesów.