Toshiba wprowadza „Gwarancję Zero Problemu”
Producent podobnie jak w ubiegłym roku zaoferował dodatkową „Gwarancję Zero Problemu”, która tym razem obejmuje nie tylko laptopy, lecz także tablety i telewizory. Poszerzono zakres ochrony.
Bezpłatną „Gwarancję Zero Problemu” klient może otrzymać na laptopy, tablety i telewizory Toshiby zakupione w dniach 16 kwietnia – 30 września 2012 r. Dodatkowa ochrona obejmuje przypadkowe uszkodzenie sprzętu (np. uderzenie, zalanie), kradzież (potwierdzoną zaświadczeniem z policji) oraz utratę danych (nowość w tym roku), np. z powodu uszkodzenia sprzętu, błędu oprogramowania, ataku wirusów. W takiej sytuacji Toshiba odzyskuje utracone informacje i dostarcza je na nowym dysku twardym. Gwarancja trwa 1 rok, w tym czasie wolno zgłosić tylko jedno roszczenie (czyli przypadkowe uszkodzenie albo kradzież albo utratę danych).
Aby klient mógł skorzystać z promocji, musi zarejestrować produkt na stronie www.toshiba.pl (lub www.noproblemguarantee.com) w ciągu 14 dni od daty zakupu.
Z warunkami gwarancji można zapoznać się tutaj.
Podobne aktualności
Oferta zakupu Toshiby za ok. 14 mld dol. gotowa
„Toshiba po 8 latach wychodzi z tunelu” - komentuje lider firmy.
Oferta zakupu Toshiby za 15 mld dol.
Jeśli dojdzie do skutku, koncern może sprzedać część swoich biznesów.