Powierzchnia kompleksu wynosi 2 tys. m kw. Oddział zatrudnia obecnie 15 osób odpowiedzialnych za sprzedaż, marketing, doradztwo i wsparcie techniczne. Magazyn oprócz rynku krajowego obsługuje klientów z krajów Europy Środkowo-Wschodniej, m.in. Czech, Słowacji, Węgier i krajów bałtyckich.

Szefem TP-Linka w Polsce jest Victor Zhao, związany z firmą od 2008 roku, absolwent Wydziału Matematyki w Xi’an Jiaotong University. W polskim oddziale pracują również min. Zdzisław Kaczyk, były country manager Belkina, który w TP-Linku odpowiada za współpracę z dystrybutorami oraz Mariusz Piaseczny, były dyrektor marketingu D-Linka w Europie Środkowo-Wschodniej, który teraz zajmie się marketingiem TP-Linka.

TP-Link rozpoczął działalność 15 lat temu. Od 6 lat prowadzi sprzedaż urządzeń na rynku międzynarodowym. Pierwszy zagraniczny oddział powstał w 2007 roku. Obecnie firma prowadzi działalność operacyjną w ponad 20 lokalnych przedstawicielstwach na całym świecie, a produkty są dostępne w 120 krajach. W ubiegłym roku łączna sprzedaż urządzeń TP-Linka wyniosła 66 mln sztuk. Producent zapewnia, że zwroty RMA (Return Merchandise Authorization) są na poziomie niższym niż 1 proc.