Routery, przełączniki, anteny oraz powerline’y są teraz objęte trzyletnim okresem gwarancyjnym. Z kolei banki energii – dwuletnim (wcześniej był to 1 rok). Zmiany dotyczą też biznesowych przełączników i punktów dostępowych. W ich przypadku TP-Link wydłużył okres gwarancji z trzech do pięciu lat, bądź z pięciu lat na gwarancję dożywotnią. 

Zmiana długości okresu gwarancji to wyjście naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów – mówi Michał Chodnicki, szef działu wsparcia technicznego TP-Link Polska. –  Podejmując tę decyzję zależało nam na zapewnieniu możliwości konsultacji z wykwalifikowanymi inżynierami przez nawet trzy lata. 

Michał Chodnicki dodaje także, że w podjęciu decyzji dotyczących długości okresu gwarancji TP-Linkowi pomógł jeden z najniższych wskaźników RMA na rynku – poniżej 1 proc. 

Opisane wyżej zmiany dotyczą jedynie produktów pochodzących z polskiej dystrybucji, zakupionych po 1 października 2016 roku. Pełna lista urządzeń objętych wydłużoną gwarancją znajduje się na stronie: http://www.tp-link.com.pl/support/rma.