W tym roku firma przeszła również rebranding. Do wspólnego świętowania TP-Link zaprosił dystrybutorów, resellerów i klientów.

TP-Link został założony w 1996 r. przez Jeffreya i Cliffa Zhao. Zaczynali od pojedynczego, niewielkiego sklepu, a obecnie Jeffrey Zhao zarządza firmą o rocznych obrotach rzędu 2 mld dol.

W tym roku mija 5 lat od oficjalnego otwarcia polskiego przedstawicielstwa chińskiej marki. Początkowo w polskim biurze pracowało zaledwie piętnaście osób. Teraz, po tych pięciu latach zespół urósł czterokrotnie. W tym czasie TP-Link dostarczył Polakom ponad 8 mln urządzeń. Tym samym stał się liderem w swoim segmencie polskiego rynku.

Przez ostatnie lata prowadziliśmy wiele działań i promocji  ukierunkowanych na kanał resellerski, które w znaczącym stopniu przyczyniły się do zwiększania naszego udziału w rynku. Nasz autorski program TP-Partner jest w ścisłej czołówce najlepiej ocenianych programów marketingowych w branży – mówił do zebranych w Teatrze Sabat Zdzisław Kaczyk, dyrektor sprzedaży TP-Link Polska. – Chciałbym z tego miejsca wyrazić naszą wdzięczność. Gdyby nie wasza pomoc, nie dalibyśmy rady.

Zdzisław Kaczyk przypomniał o niedawnej zmianie logo oraz nowej identyfikacji marki (w tym zmienionej kolorystyce pudełek). Nowy jest także firmowy slogan: w miejsce „The reliable choice” pojawiło się określenie „Reliably Smart”. Ma to związek z rozszerzaniem portfolio produktowego. Obecnie TP-Link to nie tylko routery i inne urządzenia sieciowe, ale także dwie nowe kategorie: Smart Home oraz smartfony oferowane pod marką Neffos.

Jubileusz uświetniła rewia w wykonaniu artystów z Teatru Sabat.