TP-Link zapowiada nadejście ery urządzeń nowej generacji
Producent wprowadzi na rynek sprzęt do bezprzewodowej transmisji danych, który wykorzystuje sieć elektryczną. Pojawią się także routery, będące równocześnie akumulatorami do urządzeń przenośnych.
– Będziemy poszerzać ofertę urządzeń, które pozwalają na zabieranie Internetu ze sobą, czyli umożliwiają transmisję danych zarówno w domu, jak i poza nim. Pojawią się także rozwiązania wykorzystujące już istniejącą infrastrukturę, na przykład energetyczną – zapowiada w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Mariusz Piaseczny, dyrektor marketingu w TP-Linku.
Za pomocą urządzenia podpiętego do sieci przez gniazdko elektryczne będzie można transmitować dane np. do telewizorów. TP-Link anonsuje ponadto sprzęt, który będzie połączeniem routera z akumulatorem. Umożliwi on kilkukrotne naładowanie telefonu.
Spółka, której główna siedziba znajduje się w chińskim Shenzhen, ma oddziały w ponad 20 krajach, a produkty sprzedaje w ponad 120. W polskim oddziale, który działa od trzech lat, pracuje obecnie niemal 50 osób. Mariusz Piaseczny podkreśla, że TP-Link współpracuje z organizacjami studenckimi, szczególnie na uczelniach technicznych, licząc na nowych pracowników. Szczególnie cenne są osoby z umiejętnościami w zakresie wsparcia użytkowników, np. w obszarze konfiguracji urządzeń bezprzewodowych.
Podobne aktualności
Film z Gali CRN Polska
Zapraszamy do obejrzenia filmu z Gali CRN Polska, na której ogłosiliśmy Kodeks Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu i wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024.
Gala CRN Polska w obiektywie
Z przyjemnością zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z wyjątkowej, historycznej Gali CRN Polska, na której po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt wręczyć Certyfikaty Channel Master.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.