Tradycyjny biznes resellerski wciąż priorytetem dla HPE
Bez względu na nowe trendy, takie jak chmura i cyfrowa transformacja, szef kanału partnerskiego HPE w regionie EMEA deklaruje, że bardzo ważne są dla niego klasyczne działania resellerskie.
Podczas niedawnej konferencji HPE Technology and Solutions Summit w Cannes Carlo Giorgi, wiceprezes HPE, odpowiedzialny w regionie EMEA za kanał partnerski, tłumaczył, że strategia sprzedaży jego firmy opiera się na trzech warstwach: resellerach IT, IT z wartością dodaną i konsumpcji IT – w tej kolejności. Dlatego HPE musi dbać o to, by tradycyjni partnerzy mieli dostęp do programów, cenników i produktów oraz zapewnioną zdolność do konkurowania na rynku.
Carlo Giorgi przytoczył wyniki badań rynkowych, z których wynika, że połowa budżetów IT będzie do końca roku przeznaczana na cyfrowa transformację i jest to trend, na który odpowiadają druga i trzecia z wymienionych warstw sprzedażowej strategii HPE. Podkreśli jednak, że resellerzy IT wciąż znajdują się w centrum uwagi producenta.
„To wciąż nasz priorytet. Mówimy o ok. 50 proc. naszego biznesu, które nadal będzie dotyczyć tradycyjnego modelu resellerskiego” – stwierdził wiceprezes HPE. Dał przykład sektora małych i średnich przedsiębiorstw jako tego, który niezmiennie wykazuje potrzebę kontaktu z klasycznymi resellerami.
Podobne aktualności
Dwucyfrowy spadek sprzedaży HPE. Osłabł popyt na sieci
Spadek zapotrzebowania na sieciówkę był większy niż oczekiwano. Spory wzrost odnotowano natomiast na powtarzalnych rocznych przychodach GreenLake.
HPE bada nowy cyberatak na firmę
Haker twierdzi, że ukradł dane HPE i wystawił je na sprzedaż.