Treści wideo od dystrybutora
AB udostępnia partnerom materiały wideo dotyczące produktów.
Filmy wideo to jeden z elementów strategii AB, wspomagającej partnerów działających w branży e-commerce. Obecnie już blisko tysiąc urządzeń z oferty dystrybutora posiada filmy typu unboxing – gdzie na krótkim materiale wideo pokazywana jest cała zawartość pudełka. Baza filmów powiększa się o około 350 filmów miesięcznie. Produkty posiadające dodatkowy materiał wideo pochodzą nie tylko z popularnej kategorii IT, ale również z takich kategorii jak RTV, GSM czy drobne AGD.
Filmy mogą być bezpłatnie wykorzystane przez partnerów AB na ich stronach, np. sklepów internetowych. AB przygotowało protokół XML, który ma automatyzować powiazanie filmów z odpowiednim produktem. Materiał wideo przekazywany jest w postaci kodu HTML, co upraszcza integrację, która nie wymaga kopiowania filmów na serwer klienta.
Podobne aktualności
AB wypłaci blisko 32 mln zł dywidendy
Spółka może rozpocząć skup akcji własnych o wartości do 100 mln zł.
AB dystrybutorem produktów Honor
Wrocławska firma jest odpowiedzialna za dostarczanie produktów chińskiej marki do kanału retail.
AB dystrybutorem CyberPower
„Zależy nam na zwiększeniu dostępności produktów dla partnerów” - zapewnia menedżer producenta.