W całym roku chiński koncern chce osiągnąć 30,8 mld dol. przychodów wobec 28,6 mld dol. w 2010 r. Nie poinformowano, jaki był zysk netto w I poł. 2011 r. W całym 2010 r. wyniósł 3,67 mld dol. Zarówno sprzedaż, jak i zyski chiński producent systematycznie zwiększa od 2006 r. i nie przeszkodził mu nawet kryzys. Przychody od 2007 r. do 2010 r. wzrosły dwukrotnie.

Motorem rozwoju koncernu w nadchodzących kwartałach ma być sprzedaż sprzętu i usług. Dostawy urządzeń w I poł. 2011 r. zwiększyły się o 40 proc. O 100 proc. wzrósł zbyt sprzętu mobilnego, głównie smartphonów. Na początku roku 2011 r. Huawei otworzył Enterprise Business Operation Center. Dział Enterprise jest obecny w ponad 100 krajach, dostarczając infrastrukturę i usługi informatyczne. Huawei rozwija także ofertę rozwiązań w chmurze, które zostały wdrożone w ponad 20 krajach i są używane m.in. przez operatorów telekomunikacyjnych, branżę medyczną, nadawców radiowych i telewizyjnych, dostawców Internetu, sektor edukacyjny i administrację.