UOKiK ogłosił przetarg na "świadczenie usług wsparcia użytkowników sieci komputerowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz prowadzenia prac konserwacyjno – logistyczno – organizacyjnych związanych z utrzymaniem tej sieci – helpdesk IT."

Zamówienie dotyczy sieci obejmującej 16 lokalizacji, 9 delegatur i 8 laboratoriów, ok. 500 użytkowników (ok. 500 stacji roboczych z systemem Windows) i ok. 400 drukarek i kopiarek.

Wykonawca zajmie się wsparciem wszystkich użytkowników komputerów i drukarek, rozwiązywaniem problemów, konfiguracją, naprawami, instruktażem pracowników itd.

Usługi będą świadczone przez rok.

To kolejne zamówienie publiczne dla sektora ICT w UOKiK. W listopadzie ub.r. urząd ogłosił przetarg na "zakup i dostawę licencji oprogramowania i wsparcia dla IBM Domino Collaboration Express". Najniższą ofertę złożył Eurokerg – 140,8 tys. zł i on został wybrany wykonawcą w grudniu ub.r. UOKiK zamierzał przeznaczyć na realizację 122,38 tys. zł brutto.

Oferty złożyli także: Si4IT (141,26 tys. zł), Andra (151,9 tys. zł) i T-Matic (158,7 tys. zł).

Również w grudniu ub.r. rozstrzygnięto przetarg na "dostawę oprogramowania do zarządzania prawami użytkowników i dostępem typu ARM (User and Access Rights Management)", wraz z usługą utrzymania. Wybranym wykonawcą została warszawska spółka DIM system, która złożyła jedyną ofertę wartą 311,7 tys. zł brutto. UOKiK gotów był przeznaczyć na realizację 332,1 tys. zł.