UOKiK potrzebuje wsparcia IT
Urząd ogłosił przetarg na prace związane z utrzymaniem sieci. Wcześniej rozstrzygnięto inne postępowania dla firm ICT.
UOKiK ogłosił przetarg na "świadczenie usług wsparcia użytkowników sieci komputerowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz prowadzenia prac konserwacyjno – logistyczno – organizacyjnych związanych z utrzymaniem tej sieci – helpdesk IT."
Zamówienie dotyczy sieci obejmującej 16 lokalizacji, 9 delegatur i 8 laboratoriów, ok. 500 użytkowników (ok. 500 stacji roboczych z systemem Windows) i ok. 400 drukarek i kopiarek.
Wykonawca zajmie się wsparciem wszystkich użytkowników komputerów i drukarek, rozwiązywaniem problemów, konfiguracją, naprawami, instruktażem pracowników itd.
Usługi będą świadczone przez rok.
To kolejne zamówienie publiczne dla sektora ICT w UOKiK. W listopadzie ub.r. urząd ogłosił przetarg na "zakup i dostawę licencji oprogramowania i wsparcia dla IBM Domino Collaboration Express". Najniższą ofertę złożył Eurokerg – 140,8 tys. zł i on został wybrany wykonawcą w grudniu ub.r. UOKiK zamierzał przeznaczyć na realizację 122,38 tys. zł brutto.
Oferty złożyli także: Si4IT (141,26 tys. zł), Andra (151,9 tys. zł) i T-Matic (158,7 tys. zł).
Również w grudniu ub.r. rozstrzygnięto przetarg na "dostawę oprogramowania do zarządzania prawami użytkowników i dostępem typu ARM (User and Access Rights Management)", wraz z usługą utrzymania. Wybranym wykonawcą została warszawska spółka DIM system, która złożyła jedyną ofertę wartą 311,7 tys. zł brutto. UOKiK gotów był przeznaczyć na realizację 332,1 tys. zł.
Podobne aktualności
31 mln zł kary dla Amazona od UOKiK
Prezes UOKiK nałożył karę na Amazona za wprowadzanie konsumentów w błąd. Nieprawdziwe informacje o dostępności produktów i terminach dostaw – to kwestionowane praktyki.
Zarzuty UOKiK wobec Vectry
Operator podwyższał klientom opłaty abonamentowe powołując się na wskaźnik inflacji.
Dahua odwoła się od decyzji UOKiK
"Nie zgadzamy się z oceną postępowania" - oświadczyła spółka.