Według Veeam Software w 2014 r. polski oddział odnotował wzrost przychodów z zamówień o 43 proc. (nie podano kwoty). Wzrost wynikający z odnowień umów wsparcia technicznego wyniósł 95 proc. Ponadto, jak zapewnia spółka, podwoiła się baza klientów.  

W skali światowej przychody Veeam Software z zamówień zwiększyły się o 43 proc., do 389 mln dol. Był to 28 kwartał z rzędu dwucyfrowych wzrostów przychodów spółki (w porównaniu rok do roku).

Veeam Software jest dostawcą rozwiązań, które zapewniają ciągłość dostępu centrów danych (Availability for the Modern Data Center). – Współczesne przedsiębiorstwa działają przez całą dobę, a przestoje są nie do przyjęcia, dlatego liderzy biznesowi szukają partnerów, którzy pomogliby im zapewnić ciągłość funkcjonowania firmy – tak Ratmir Timashev, dyrektor generalny Veeam, wyjaśnia szybko rosnące zainteresowanie produktami spółki. Co miesiąc przybywa jej średnio 4 tys. klientów (obecnie jest ich 135 tys.). W całym roku przychody z nowych licencji wzrosły o 33 proc., a z odnowionych – 66 proc.