Umowa obejmuje sprzedaż systemów Smart Signage, Smart Cloud Display i MagicInfo. W ofercie znalazły się profesjonalne monitory wielkoformatowe do zastosowań zewnętrznych i wewnętrznych (także łączonych w ściany wideo), ekrany LED, monitory interaktywne i lustrzane. Z kolei MagicInfo to oprogramowanie do zarządzania treściami multimedialnymi, dostępne zarówno na platformach SSSP zintegrowanych z monitorami Samsunga, jak i na zewnętrznych playerach.

Dla Veracompu umowa stanowi kolejny krok w kierunku poszerzania kompleksowej oferty profesjonalnych rozwiązań audiowizualnych oraz Digital Signage. Nowa dystrybucja Samsunga jest istotna zwłaszcza dla partnerów specjalizujących się dotąd w IT, którzy nie mają doświadczenia w systemach audiowizualnych. Obie firmy podkreślają, że resellerom zapewniono pomoc fachowców. Ma im to ułatwić poszerzenie oferty nawet o zaawansowane rozwiązania.

– Zespół product managerów, projektantów i inżynierów pozwala naszym partnerom realizować bardzo zaawansowane projekty nawet jeżeli nie mają kompetencji technicznych – przekonuje Tomasz Paradowski, dyrektor działu systemów audiowizualnych w Veracompie.

– Partnerzy AV będą mogli w jednym miejscu kupić wszystkie elementy rozwiązania Digital Signage – od systemu kontroli, poprzez infrastrukturę sieciową, uchwyty, na ekranach kończąc. Z kolei partnerzy IT, którzy sprzedają Digital Signage, mogą skorzystać ze wsparcia fachowców Veracompu przy projektowaniu rozwiązania oraz z pomocy we wdrożeniu – potwierdza Mikołaj Bobiński, dyrektor sprzedaży B2B w Samsungu.