W 2018 r. Veracomp osiągnął sprzedaż w Polsce na poziomie 860 mln zł. W 2017 r. bilans zamknął się w kwocie 670 mln zł. Oznacza to wzrost obrotów o 28 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem. To drugi największy przyrost w ciągu ostatnich dziesięciu lat.

Równie dobre wyniki Veracomp zanotował w poszczególnych regionach Europy Centralno-Wschodniej. Wzrost w Bułgarii wyniósł 161 proc., w krajach adriatyckich 85 proc., w Czechach i na Słowacji 29 proc., a w Rumunii 9 proc.

To wszystko sprawiło, że grupa kapitałowa Veracomp przekroczyła w sumie 1 mld zł przychodów w 2018 r. W roku 2017 r. było to 872 mln zł, a w 2016 r. – 757 mln zł.

– Na regularny wzrost w regionie składa się wiele czynników. Przede wszystkim nasz dojrzały model biznesowy. Istotnie wyróżniają nas wysokie kompetencje, nie tylko w zakresie technicznym czy technologicznym, ale także biznesowym. Dzięki nim jesteśmy w stanie wspierać naszych partnerów w doborze rozwiązań dla ich klientów – użytkowników końcowych – komentuje Adam Rudowski, prezes zarządu Veracomp.

Przekonuje, że niebagatelne znaczenie ma też szerokie portfolio dystrybutora. – W tej chwili mamy podpisanych 150 kontraktów w regionie, dzięki którym jesteśmy w stanie konfigurować około 60 różnych rozwiązań ICT – dodaje szef grupy.