Tak znaczenie nowego logo tłumaczyła Anna Styrylska, Dyrektor Marketingu w Veracompie:
– Symbol, który jest integralną częścią nowego logo Veracomp, stanowi graficzne ujęcie kręgu złączonych i skierowanych ku centrum dłoni, co oznacza potencjał ludzki i współpracę. Dodatkowo poprzez pochylenie znaku graficznego w przestrzeni uzyskaliśmy kolejną cechę, jaką jest dynamika, charakterystyczna dla nowych technologii i rozwoju. Chcieliśmy również zaakcentować energię i motywację do osiągania sukcesu, dlatego symbolowi nowego logo Veracomp nadaliśmy kolor czerwony.

Nową szatę graficzną zyskała strona internetowa www.veracomp.pl, na której dominują kolory logotypu firmy: czerwony i szary. Witryna została gruntownie przebudowana. Najważniejsze informacje dla partnerów umieszczono w sekcji „Rozwiązania dla sektorów” (m.in. edukacja, przemysł, finanse i ubezpieczenia, medycyna). W odrębnym dziale „Partnerzy” można zapoznać się z informacjami dotyczącymi m.in. warunków współpracy, doradztwa technicznego i biznesowego. Całą ofertę dystrybutora ujęto w sekcji „Specjalizacje”, podzielonej na produkty z różnych kategorii, jak np. bezpieczeństwa IT, pamięci masowych, systemów audiowizualnych. – Każdy zainteresowany bez problemu dotrze do potrzebnych mu informacji – twierdzi Anna Styrylska.

Veracomp działa na rynku dystrybucyjnym od 1991 roku.