Od 1 sierpnia br. za dystrybucję i obsługę polskich klientów Avers Screens będzie odpowiadać ViDiS. Dotychczas producent zajmował się tym bezpośrednio.

„U podłoża tej decyzji jest chęć skupienia się na naszej najistotniejszej działalności, czyli produkcji ekranów i akcesoriów” – informuje Paweł Zieliński, dyrektor generalny Avers Screens.  

Dla ViDiS oznacza to rozszerzenie oferty o nietypowe ekrany, dostosowane do indywidualnych warunków projekcyjnych, oraz te o szerokości powyżej 3 m. W ofercie będą dostępne najpopularniejsze ekrany Avers i windy do projektorów.

Do zespołu ViDiS-u przechodzi Zbigniew Cudnik, dotychczasowy opiekun klientów w Avers. Ma to zapewnić ciągłość współpracy. Dotychczasowe warunki handlowe i wsparcie klientów Avers zostaną zachowane.

Avers Screens rozpoczął działalność w 1996 r. jako polski dystrybutor ekranów do prezentacji, mebli i akcesoriów do prezentacji. W 2000 r. uruchomił produkcję własnych ekranów.