ViDiS zaoferuje sprzęt Philipsa
ViDiS podpisał umowę z MMD, producentem i dystrybutorem monitorów marki Philips. Do oferty polskiej firmy wejdą rozwiązania Digital Signage.
Portfolio ekranów Digital Signage marki Philips, które będą dostępne w ViDiS-ie, obejmuje monitory, w tym autostereoskopowe 3D (nie potrzeba do nich okularów). Dystrybutor zaoferuje także wielodotykowe stoły, kioski i totemy, czyli konstrukcje w formie pionowych bloków z ekranami. Wyświetlacze mają przekątną od 32 do 65 cali. Można je postawić na płaskim podłożu lub zawiesić na ścianie. Ekrany są przystosowane do pracy przez 24 godz. na dobę. Monitory wyposażone są również w takie rozwiązania jak SmartInsert (można w nich umieścić odtwarzacz lub mały komputer), czujniki temperatury i światła oraz gniazda zgodne ze standardem OPS (Open Pluggable Specification).
Podobne aktualności
Monitory: Dell najwyżej od 14 lat. „Wracamy do trendu sprzed pandemii”
Analitycy prognozują dwa spadkowe lata na rynku monitorów do PC.
Polski dystrybutor wchodzi do Niemiec
Rusza z bezpośrednią dystrybucją za Odrą. Powstała spółka celowa w Niemczech..