Ofensywa sprzedażowa Vobisu ma nastąpić z okazji 25-lecia istnienia marki. Nowa strategia opiera się na 3 filarach: szerokiej ofercie produktowej, budowaniu doświadczenia użytkownika oraz spersonalizowanemu dotarciu do klienta – poinformował ISBnews dyrektor działu e-commerce i sprzedaży detalicznej Vobis, Łukasz Dybka. Marka stawia na sprzedaż wielokanałową. Jeszcze w tym roku trzy działające obecnie sklepy partnerskie zostaną przekształcone w salony agencyjne. Dzięki nowej responsywnej stronie e-sklepu współczynnik konwersji ma wzrosnąć dwukrotnie, a do końca 2017 r. liczba aktywnych indeksów zwiększy się 10-krotnie – zakłada dyrektor.

Efektem zmian powinno być podwojenie obrotów Vobisu. Nie ujawniono jednak ich obecnej skali.

Sklep internetowy Vobis.pl działa od 2006 r. W 2015 r., po upadku spółki Vobis Digital, prawa do e-sklepu oraz znaku towarowego Vobis przejęła spółka i-Terra.