W-support.pl może obecnie realizować naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne komputerów stacjonarnych i notebooków Lenovo, z wyłączeniem serii IdeaPad. Nowe usługi będą wdrażane w dwóch etapach. Na początek w-support.pl zaoferuje serwis onsite sprzętu Lenovo w siedzibie firmy we Wrocławiu. Urządzenie do naprawy może przesłać każdy partner (firma lub osoba fizyczna), kontaktując się uprzednio z infolinią serwisu pod numerem (71) 333-18-70 w celu weryfikacji typu komputera i okresu gwarancji.

Drugi etap projektu obejmuje usługi w ramach rozszerzonej gwarancji producenta. Otóż użytkownik sprzętu Lenovo może przedłużyć gwarancję za dodatkową opłatą i wybrać miejsce naprawy. W takiej sytuacji serwisant musi zgłosić się pod wskazany przez klienta adres, co z kolei oznacza konieczność budowy sieci partnerów w terenie.
W-support.pl poszukuje do współpracy firmy, które mają doświadczenie w naprawie komputerów i są zainteresowane serwisowaniem sprzętu Lenovo. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod adresem: maja.janik@w-support.pl.