WD udoskonaliło program dla resellerów
Producent uruchomił program partnerski myWD oraz nowe Centrum Informacyjne dla Resellerów. WD zapewnia, że po zmianach partnerzy mogą uzyskać większe korzyści ze współpracy.
Producent uruchomił internetowy program lojalnościowy myWD dla resellerów, dostawców rozwiązań i integratorów systemu. Jest on skierowany zarówno do obecnych jak i nowych partnerów i oparty na indywidualnym systemie nagradzania uzależnionym od poziomu sprzedaży.
Firmy współpracujące z producentem uzyskują m.in. punkty za zakup produktów WD u autoryzowanego dystrybutora, które można zamienić na nagrody. Mogą także skorzystać ze specjalnych promocji i szkoleń, mają możliwość zakupu produktów demonstracyjnych w promocyjnej cenie. Wraz z programem uruchomiono Centrum Informacji Resellera WDDirect, które m.in. udziela porad i informacji dotyczących produktów.
Do myWD resellerzy mogą dołączyć na stronie http://www.mywd.com.
Centrum informacji WDDirect jest dostępne pod nr tel. 00800 9090 1122 oraz adresem e-mail: EUCallback@wdc.com.
Podobne aktualności
WD podzieli się na dwie części
Po nieudanych rozmowach w sprawie fuzji z Kioxią producent ogłosił decyzję.
Sprzeciw wobec fuzji WD i Kioxii. Rozmowy przerwane
Jeden z dużych graczy na rynku pamięci mówi "nie" połączeniu.