Większa sprzedaż u „Specjalistów RTV AGD” Actionu
W III kw. br. sprzedaż w sklepach partnerskich RTV i AGD Actionu zwiększyła się o 55 proc. w porównaniu z III kw. ub.r.
Detaliści współpracują z dystrybutorem na zasadzie franczyzy. W końcu III kw. br. sieć „Specjaliści RTV AGD” liczyła 209 placówek, wobec 189 rok wcześniej. W porównaniu wielkości sprzedaży w ujęciu like-for-like wzrost rok do roku wyniósł 7,3 proc.
Ostatnio liczba „Specjalistów RTV i AGD” ustabilizowała się (w II kw. br. sieć liczyła 210 placówek) i Action nie zamierza już jej zwiększać. Inwestuje w jakość punktów sprzedaży, m.in. w szkolenia i działania marketingowe na lokalnych rynkach. Sklepy znajdują się głównie w miejscowościach liczących mniej niż 200 tys. mieszkańców. Pod skrzydła Actionu przeszła część resellerów, współpracujących dotąd z upadłymi sieciami Mix Electronics i Avans.
Podobne aktualności
Action: spadek sprzedaży w marcu br.
W całym I kw. br. sprzedaż grupy była wyższa niż przed rokiem - wynika ze wstępnych, szacunkowych danych.