Większość sprzedawców IT nie przetrwa zmian
Sprzedawcy kanałowi nie spełniają oczekiwań klientów – ocenia analityk Gartnera. Radzi co robić, aby nie wypaść z rynku.
Podczas londyńskiej konferencji Managed Services and Hosting Summit analityk Gartnera, Tiffani Bova, oceniła, że sprzedawcy kanałowi nadal stosują stare, nieskuteczne metody. Jej zdaniem klientów nie interesuje prezentacja firmy, chcą dowiedzieć się jak najwięcej o ofercie, a przede wszystkim o tym, jak ta oferta pomoże im w biznesie.
Sprzedawcy mają rozwiązywać problemy klientów i oferować technologie, a nie pozycje z listy – radzi analityk. Według niej najważniejszą rolą kanału będzie pośrednictwo w usługach chmurowych, pomoc w zmianie procesów i zarządzenie nimi. Większość sprzedawców może być jednak niezdolna do zmiany – uważa Tiffani Bova.
Podobne aktualności
63 proc. organizacji wdrożyło zero-trust
Strategia zerowego zaufania zwykle ogranicza mniej niż połowę cyberryzyka przedsiębiorstwa
Prognoza światowych wydatków na IT w górę. Wzrost o 8 proc.
"Znajdujemy się w roku zwrotnym – po raz pierwszy na doradztwo wydaje się więcej pieniędzy niż na personel wewnętrzny” - mówi wiceprezes.
75 proc. inżynierów oprogramowania będzie korzystać z asystentów kodu AI
Dają więcej możliwości, niż generowanie i uzupełnianie kodu - twierdzą eksperci.