Sprzedaż Media Saturna między październikiem 2014 r. a czerwcem 2015 r. zwiększyła się o 3,8 proc. do 16,7 mld euro. Wzrost w walutach lokalnych wyniósł 4,7 proc., natomiast w ujęciu LFL – 3,2 proc. W II kw. br. holding odnotował sprzedaż większą o 1,2 proc. niż rok wcześniej (+1,2 proc. w walutach lokalnych oraz +0.2 proc. LFL). To czwarty z rzędu kwartał wzrostu, mimo porównania z dobrym 2014 r., kiedy to popyt na elektronikę zwiększyły piłkarskie mistrzostwa świata.

Zysk operacyjny w okresie październik 2014 r. – czerwiec 2015 r. urósł znacząco do 258 mln euro wobec 168 mln euro rok wcześniej. Ta wartość uwzględnia 51 mln euro z tytułu zdarzeń jednorazowych (w roku 2013/2014 – 37 mln euro). Wynik oczyszczony ze zdarzeń jednorazowych był o ponad 50 proc. większy niż w poprzednim roku (309 mln euro wobec 205 mln euro).

Koncern kontynuuje rozwój sprzedaży online, która w ciągu 9 miesięcy, do czerwca 2015 r., poszła w górę o 25 proc., generując 1,4 mld euro obrotu (ponad 8 proc. łącznej sprzedaży Media Saturna). W II kw. br. wzrost sprzedaży w Internecie wyniósł 24 proc. (0,4 mld euro).

We wschodniej Europie, do której holding zalicza Polskę, sprzedaż wzrosła o 4,9 proc., do 2,2 mld euro (dane za okres 9 miesięcy od IV kw. 2014 r. do II kw. 2015 r.). W walutach lokalnych wzrost wyniósł jednak 14,5 proc., a w ujęciu LFL – 10,1 proc. Według Media Saturna wszystkie kraje regionu odnotowały większą sprzedaż LFL niż w analogicznym okresie lat 2013 – 2014. Jednak w II br. wzrost był dużo niższy – 0,3 proc. w euro oraz 4,1 proc. w krajowych walutach, a LFL – 2,1 proc.