Nowy program wprowadza uproszczone zasady współpracy z firmą, możliwość uzyskania przez partnerów większych rabatów zwrotnych i lepsze wsparcie marketingowe – zapewnia Xerox.

Producent udostępni partnerom narzędzia, dzięki którym łatwiej będzie im zarządzać sprzedażą urządzeń Xerox. To m.in. platforma Smart, która automatycznie generuje oferty i umieszcza je w porównywarce rynkowej.

Xerox zapowiada serię spotkań Discovery Events, prezentujących ofertę biznesową. Rozwiązanie Digital marketing pomoże partnerom promować swoją ofertę w Internecie.  

Powiększono zespół specjalistów obsługujących partnerów z segmentu Channel Managed Print Services, co ma zapewnić lepsze wsparcie.

– Nowością jest wyposażenie partnerów w narzędzie w postaci platformy CRM. Xerox chce maksymalnie uprościć współpracę partnerów z końcowymi klientami, dlatego do ich rąk oddajemy aplikację Showpad, która ułatwia dostęp do materiałów marketingowych – zapowiada Dagmara Pomirska, Indirect Channel Sales & Marketing Director.