Xerox zwiększa aktywność w kanale sprzedaży
Firma wprowadziła program lojalnościowy dla współpracujących firm.
Producent uruchomił w br. program lojalnościowy Xerox Bonus Club, skierowany do partnerów kanału Open. Celem jest zwiększenie sprzedaży produktów i pozyskanie do współpracy nowych resellerów.
Zarejestrowani partnerzy będą premiowani punktami za zakupy urządzeń (A4 i wybranych A3) i materiałów eksploatacyjnych poprzez autoryzowany kanał dystrybucyjny. Uzyskają także dostęp do informacji handlowych i marketingowych, promocji i generatora ofert dla klientów końcowych.
Punkty można wymienić na e-bony lub vouchery m.in. do sklepów i restauracji. Do odbioru nagród uprawnia już suma punktów odpowiadająca 100 zł. Na start partnerzy otrzymają 50 pkt.
Podobne aktualności
Nowy CEO Xeroxa
Przed dołączeniem do Xeroxa pełnił role kierownicze m.in. w HP, Nortelu, Lenovo i Avnecie.
Zmarł CEO Xeroxa
Odszedł lider, który kierował firmą w czasie wielkich zmian.