Robert Kulasiński został Distribution Channel Managerem w TP-Linku. Będzie odpowiedzialny za strategię sprzedaży produktów konsumenckich w kanale dystrybucyjnym i resellerskim. Zastąpił na tym stanowisku Zdzisława Kaczyka, który został dyrektorem sprzedaży na Europę Wschodnią w Rapoo.

Robert Kulasiński pracował dla TP-Linka w latach 2014-2016 jako Channel Account Executive. Zajmował się budową i rozwojem kanału sprzedaży zaawansowanych produktów dla MŚP. Przez ostatni rok był związany z Nelro Datą. Odpowiadał za sprzedaż oraz koordynację działu handlowego. Pracował również dla takich firm jak Netgear (2007 – 2013), gdzie zajmował się współpracą z VAR-ami, oraz w Arrow Electronics. 

„Rozwój naszego portfolio stawia przed nowymi członkami zespołu mnóstwo wyzwań. Obecnie TP-Link to nie tylko urządzenia sieciowe. Wprowadzamy na rynek rozwiązania smart home, akcesoria i smartfony” – mówi Felix Wang, General Manager TP-Link Polska.

Producent wzmacnia zespół obejmujący inne produkty niż sieciówka. Na początku sierpnia do TP-Linka dołączyła Monika Mendygrał na stanowisko Marketing Managera. Będzie planować i koordynować działania marketingowe należącej do TP-Linka marki Neffos. Monika Mendygrał wcześniej była związana z Asusem, gdzie w latach 2012-2015 odpowiadała za PR komponentów, a od 2016 r. telefonów, laptopów i tabletów.