Arkadiusz Seredyn objął stanowisko Executive Vice President & Chief Commercial Officer w Synerise, spółce dostarczającej rozwiązania biznesowe oparte na sztucznej inteligencji. Będzie odpowiedzialny za wzrost globalnych udziałów firmy poprzez kreowanie i nadzorowanie komercyjnej strategii Synerise, m.in. w relacjach z partnerami.

Zapowiada, że długoterminowe cele spółki chce osiągnąć m.in. przez wdrażanie innowacyjnych rozwiązań u klientów, które wspomogą ich cyfrową transformację oraz tworzenie nowoczesnych modeli partnerskich.

Arkadiusz Seredyn przez ostatnie trzy lata był odpowiedzialny za komercyjną cyfryzację Orange. Poza strategicznymi projektami odpowiadał za takie obszary jak e-commerce, analitykę i zarządzanie kampaniami oraz omnichannel. Wdrożył i zarządzał nowym obszarem Innowacje Digital, a także był mentorem w programie Orange FAB.

Wcześniej jako dyrektor wykonawczy SAS był odpowiedzialny za innowacje, strategiczne projekty i partnerstwa m.in. z MC Kinsey czy Accenture. Jednocześnie zarządzał sprzedażą oraz konsultingiem największego w regionie EMEA obszaru Communication, Media & Energy.

Celem Synerise jest kontynuacja międzynarodowej ekspansji.  

 - Transfer Arkadiusza Seredyna to kolejny ważny punkt na drodze do zbudowania jednej z największych marek na rynku AI – zapowiada Jarosław Królewski, CEO Synerise.

Dołączenie Arkadiusza Seredyna do Synerise to kolejne istotne wzmocnienie zespołu zarządzającego spółki w tym roku. W marcu br. do Synerise przeszedł Janusz Naklicki, dotychczasowy Vice President Technology Sales w Oracle.