Zdalne wsparcie w Samsungu
Producent uruchomił usługę zdalnego wsparcia dla użytkowników smartfonów, tabletów i telewizorów.
Usługa umożliwia zdalną diagnostykę urządzenia, aktualizację oprogramowania i wykonanie kopii zapasowych. W przypadku smartfonów i tabletów z systemem Androidem diagnostyka obejmuje przesyłanie danych, wykonanie kopii zapasowej i jej przywrócenie, sprawdzenie aktualizacji oprogramowania i konfiguracji konta (np. Samsung czy Google). Konsultant może również udzielić porad dotyczących nowych funkcji urządzenia. Ustawienia użytkownika są zapisywane na serwerach Samsunga, dzięki czemu mogą być przywrócone.
W przypadku telewizorów Samsung Smart TV wsparcie obejmuje m.in. doradztwo w zakresie ustawień telewizora i funkcji Smart Hub.
Aby skorzystać ze wsparcia dla telefonów, trzeba pobrać aplikację Smart Tutor z serwisu Samsung Apps lub sklepu Play. Następnie należy skontaktować się z centrum obsługi klienta i wprowadzić 6-znakowy kod otrzymany od konsultanta.
W razie problemu z telewizorem konsumenci powinni kontaktować się z konsultantem i przejść do sekcji „wsparcie” w menu telewizora, a następnie wybrać opcję „zdalne wsparcie” i podać przez telefon kod PIN, który pojawi się na ekranie.
Podobne aktualności
Samsung 10-krotnie zwiększył zysk
Poprawa koniunktury na rynku DRAM i NAND podbiła zyski koncernu.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.