Partnerzy Zebra
Technologies, szukający nowych źródeł przychodów, spotkają się 13 listopada w Warszawie (hotel Radisson Blu) na seminarium poświęconym
urządzeniom do drukowania kart plastikowych. Dowiedzą się, w jaki sposób
można zarobić na sprzedaży tego typu urządzeń, i zapoznają się
z najnowszymi technikami oraz produktami.

Dzięki temu będą mogli rozpocząć działanie na rynku, który
obejmuje druk kart lojalnościowych, rabatowych, podarunkowych, identyfikatorów
itp. Z danych Zebra Technologies wynika, że sprzedaż w tym segmencie
rośnie szybciej niż ogólny zbyt urządzeń IT w Polsce. Dzieje się tak
dlatego, że sprzedawcy, zwłaszcza w czasach spowolnienia gospodarczego,
szukają najlepszych metod na zdobycie stałych klientów. Karty lojalnościowe to
jeden z najchętniej, choć wciąż stosunkowo rzadko wykorzystywanych
sposobów.

– W dobie wszechobecnych programów partnerskich
i systemów lojalnościowych firmy szukają rozwiązań, które umożliwiają
szybkie i sprawne pozyskanie oraz, co najważniejsze, przywiązanie klienta
mówi Piotr Kalicki, Channel Development Specialist w Zebra
Technologies. – Jednym ze skutecznych sposobów jest zaoferowanie
atrakcyjnych bonusów w zamian za lojalność wobec marki. Mając do
dyspozycji odpowiednie narzędzia, możemy w ciągu kilku chwil przygotować
unikatową, bezpieczną, w pełni spersonalizowaną kartę, którą dumnie
wręczymy klientowi. Prawdopodobieństwo, że klient w przyszłości powróci do
naszego sklepu, aby zapoznać się z ofertą oraz przygotowanymi „specjalnie
dla niego” promocjami, jest wielokrotnie większe niż w przypadku klienta,
z którym nie łączy nas żadna relacja.

Podczas październikowego spotkania partnerzy Zebra
Technologies zapoznają się z zastosowaniami oraz możliwościami drukarek
kart plastikowych w praktyce. Przedstawiciele Zebry omówią także korzyści
związane z programem partnerskim.

CRN Polska objął seminarium patronatem
medialnym.




Piotr Kalicki

 

Channel Development
Specialist w Zebra Technologies

Przykłady zastosowania drukarek kart w biznesie można
by wymieniać bardzo długo: kontrola dostępu, identyfikatory, bilety, karty
lojalnościowe – to tylko wybrane przykłady. Serdecznie zapraszamy
resellerów oraz integratorów do udziału w konferencji, w czasie
której omówimy możliwości generowania dodatkowego przychodu przy jednoczesnym
zaspokajaniu rosnących potrzeb klientów.