Zebra: nowy program PartnerConnect
W programie partnerskim Zebra Technologies firmy są nagradzane za zaangażowanie oraz poszerzanie wiedzy w ramach 5 specjalizacji.
Uruchomiony w kwietniu br. PartnerConnect łączy poprzednie programy Zebry po przejęciu działu korporacyjnego Motorola Solutions w 2014 r. W nowym programie partnerzy są klasyfikowani na podstawie indywidualnych modeli biznesowych i nagradzani za inwestycje w poszerzanie wiedzy technicznej w ramach 5 specjalizacji produktowych: drukarki kart, mechanizmy druku, RFID, materiały eksploatacyjne oraz sieci bezprzewodowe. Resellerzy i integratorzy uczestniczący w programie uzyskują łatwiejszy dostęp do większości produktów z oferty Zebry.
Strategia firmy zakłada osiągnięcie pozycji lidera w kategorii inteligentnego zarządzania zasobami przedsiębiorstwa (Enterprise Asset Intelligence) z pomocą partnerów.
„Rynek Enterprise Asset Intelligence ma w Polsce duży potencjał wzrostu, a poprzez partnerską współpracę możemy zbudować bardziej rentowne relacje. Nowy program PartnerConnect jest naszą odpowiedzią na zmieniające się potrzeby dystrybutorów” – wyjaśnia Piotr Klepczarek, Regional Director – Central Europe, Zebra Technologies.
Podobne aktualności
Netskope przedstawia nowy program MSP
Według dostawcy SASE rosnące zapotrzebowanie na specjalistów ds. bezpieczeństwa napędza popyt na usługi zarządzane.
Dell Technologies: 60 mld dol. w kanale partnerskim
Taki przychód z zamówień wygenerowali w ciągu ostatnich 12 miesięcy partnerzy producenta.
Nowy program partnerski HPE promuje model as-a-service
HPE Partner Ready Vantage ma tworzyć podstawę do kreowania sprzedaży w szeroko pojętym obszarze usług.