Zmiana strategii na rynku AR
Dostawcy rozwiązań rozszerzonej rzeczywistości (AR) zmieniają priorytety.
Zamiast koncentrować się na urządzeniach konsumenckich, producenci będą rozwijać software'owe platformy produktowe AR. Taką zmianę szykują najwięksi dostawcy – według Digitimes Research. Np. Google rozwija swoją platformę Tango dla urządzeń mobilnych, Microsoft – Windows Holograhic, a Apple – ARKit.
Powodem jest niewielka wydajność konsumenckiego sprzętu VR i AR, aczkolwiek aplikacje AR mogą działać w już dostępnych urządzeniach przenośnych, dlatego dla producentów wprowadzanie na rynek kolejnych zestawów do AR nie jest pilne.
Podobne aktualności
Rynek zestawów AR/VR wrośnie 5-krotnie w 5 lat
Przedsiębiorstwa nadal będą cenić AR/VR w dwóch istotnych zastosowaniach - według prognozy.
Sprzedaż zestawów AR/VR wzrośnie o 46 proc. w 2024 roku
To będzie czas silnego ożywienia rynku po dołku w 2023 r. - według prognozy.