W programie zostaną wprowadzone nowe poziomy członkostwa ? Platinum, Gold i Silver oraz Partner Handlowy. Producent ma promować najwyższe poziomy w ramach kampanii marketingowych. Ponadto uproszczono proces certyfikacji. Dla przykładu, w dziale rozwiązań dla przedsiębiorstw HP Enterprise Group zmniejszono liczbę certyfikatów technicznych z 44 do 22. W ramach procesu będą honorowane wcześniej zdobyte certyfikaty.

W ulepszonym PartnerOne producent zapowiada także nowe możliwości generowania przychodów i programy motywacyjne do sprzedaży wybranych produktów i usług.

Zmiany dotyczą wszystkich jednostek biznesowych HP ? w dziale rozwiązań dla przedsiębiorstw (HP Enterprise Group), dziale oprogramowania (HP Software) oraz dziale druku i komputerów osobistych (HP Printing and Personal Systems).
 
Nowości w PartnerOne są kontynuacją modyfikacji wprowadzonych w maju br., kiedy to HP zrezygnowało ze stosowania minimalnych i maksymalnych wielkości przychodów uprawniających do bonusów (partnerzy mogą liczyć na dodatkowe bonusy już od pierwszej sprzedaży).