Przychody spółki, do której należy sklep internetowy Agito.pl, w ciągu ośmiu miesięcy 2010 r. wyniosły 41,2 mln zł, czyli o 39 proc. mniej niż w styczniu – sierpniu 2009 r.  Koszty działalności sięgnęły w bieżącym roku 42,6 mln zł, co w konsekwencji doprowadziło do straty ponad 1 mln zł. Znaczny spadek sprzedaży fundusz Secus I FIZ (mniejszościowy udziałowiec Agito), tłumaczy polityką ubezpieczycieli, którzy ograniczyli albo wycofali limity kredytowe dla klientów, co przełożyło się na niższy popyt. Sklep internetowy Agito oferuje m.in. sprzęt komputerowy, fotograficzny, RTV, AGD, a także wyposażenie domu i ogrodu, zabawki, kosmetyki.

W opinii zarządu wyjście z dołka umożliwi dokapitalizowanie spółki. Pronox, który jest głównym udziałowcem Agito (ma 58 proc. akcji) prowadzi rozmowy z funduszem MCI.PrivateVentures w sprawie sprzedaży sklepu. Ostateczna umowa ma zostać popisana do końca lutego 2011 r. We wrześniu br. dystrybutor spodziewał się pozyskać dzięki transakcji kwotę 5,3-6,9 mln zł.