Jedną z wielu zasług ABC Daty jest wyznaczenie standardu elektronicznej sprzedaży B2B na rynku IT. Było to możliwe dzięki wdrożeniu i popularyzacji pierwszego na naszym rynku dobrze przemyślanego narzędzia, jakim jest InterLink. Wcześniej dystrybutor oferował jedynie cennik online pod nazwą ConneX. InterLink został wdrożony w 1998 r., a niecałe trzy lata później aż 75 proc. wszystkich zamówień w ABC Dacie trafiało do dystrybutora za pośrednictwem tego narzędzia.

Przypomnijmy, że najstarszy polski broadliner został zarejestrowany w 1985 r. w Niemczech, gdzie mieszkał wówczas założyciel firmy – Krzysztof Musiał. Od tamtego czasu nastąpiło kilka istotnych zmian właścicielskich (CHS Electronics, Actebis, MCI Management), którym towarzyszył szybki rozwój ABC Daty w Polsce i za granicą.

Dystrybutor planuje dalszą ekspansję w naszym regionie Europy, zdobywanie kompetencji w zakresie dystrybucji z wartością dodaną oraz znaczący rozwój marki własnej Colorovo.