ICON. STEVE JOBS
autorzy: Jeffrey S. Young, William L. Simon
przekład: Dorota Piotrowska
stron: 363
oprawa: miękka
cena detaliczna: 39,50 zł*
rabat: 25%
 
 
 

 

 

 

Według F. Scotta Fitzgeralda, w życiu Amerykanina nie ma żadnych drugich aktów. Najwyraźniej zapomniał o przypadku Steve'a Jobsa. Z wyobcowanego maniaka elekrotnicznego, którym był w szkole średniej, Jobs stał się siłą napędową Apple oraz awatarem rewolucji komputerowej. Wraz z niezwykłym sukcesem iPoda, zdobył reputację prawdopodobnie największego innowatora wieku cyfrowego. iCon przedstawia najbardziej zdumiewającą postać ery biznesu, zwracającą uwagę swoimi niestereotypowymi, dziwacznymi i obrazoburczymi czynami. Czerpiąc z wielu różnych źródeł w Dolinie Krzemowej i w Hollywood autorzy rzucają nowe światło na powstanie w jednym z garaży Doliny Krzemowej legendarnej już dziś firmy Apple. Jest także lekturą obowiązkową dla każdego, kto chce zrozumieć, jak współczesny wiek cyfrowy powstawał, kształtował się i doskonalił.

 

WINNING – ODPOWIEDZI
autorzy: Jack i Suzy Welch
stron: 224
oprawa: twarda z obwolutą
cena detaliczna: 39,00 zł*
rabat: 25%
 
 
 

 

 

 

W bestsellerze z 2005 roku Winning znaczy zwyciężać Suzy i Jack Welch stworzyli niespotykany tekst będący zarówno traktatem filozoficznym na temat podstawowych praktyk biznesowych oraz przejrzystym podręcznikiem napisanym z typową dla Jacka otwartością i optymizmem. Od chwili wydania Welchowie otrzymali dosłownie tysiące pytań od studentów college’ów przez doświadczonych menedżerów, po wybitnych szefów znanych korporacji i koncernów na szeroki zakres tematów – od przywództwa i globalnej konkurencji po radzenie sobie z bezkompromisowym szefem po budowanie zespołu. Winning – odpowiedzi podejmuje najważniejsze z nich i udziela otwartych, dosadnych odpowiedzi. Z całą pewnością dialog ten będzie zajmujący i pożyteczny dla wszystkich, którzy zajmują się ważna pracą polegającą na pomaganiu organizacjom w osiąganiu wzrostu i prosperity.

 

JAK STAĆ SIĘ DOSKONAŁYM MóWCĄ I ROZMóWCĄ.
autor: Dale Carnegie
stron: 320
oprawa: miękka
cena detaliczna: 44,90 zł*
rabat: 25%
 
 
 

 

 

 

Oto najnowsza wersja niezwykle popularnej książki wszechczasów na temat publicznego przemawiania.
Czytając ją dowiesz się:
– jak należy opracować potrzebne informację
– jak skupić uwagę słuchaczy
– jak wzbogacić mowę o przykłady, anegdoty, statystki i analogie
– jak przekonać słuchaczy do przyjęcia tego, co chcesz im powiedzieć
– jak wykorzystać język ciała do wzmocnienia przekazu
– kiedy i jak posługiwać się humorem
– jak pamiętać o tym, co chcesz powiedzieć, bez konieczności uczenia się na pamięć
– jak stworzyć swój własny styl i osobowość sceniczną
Znajdziesz także ćwiczenia z zakresu posługiwania się głosem, a także mnóstwo przykładów jak mnóstwo sławnych i mniej sławnych mówców uczyniło swoje wystąpienia publiczne doskonałymi.

 

21 CECH SKUTECZNEGO LIDERA
autor: John C. Maxwell
stron: 164
oprawa: twarda z obwolutą
cena detaliczna: 39,50 zł*
rabat: 25%
 
 
 

 

 

 

John C. Maxwel jest uznanym na świecie ekspertem od przywództwa, wykładowcą i autorem książek, które znalazły się na listach bestsellerów 'New York Timesa', 'Wall Street Journal' i 'Business Week'.
Już ponad milion osób na całym świecie poznało sekret przywództwa zawarty w jego najnowszej książce 21 cech skutecznego lidera. Teraz kolei na Ciebie!
Co sprawia, że ludzie chcą podążać za liderem? Dlaczego niechętnie podporządkowują się jednemu, a za innym pójdą z zapałem choćby na koniec świata? Czym różnią się teoretycy przywództwa od prawdziwych przywódców w realnym świecie? Decydujące znaczenie mają cechy charakteru konkretnej osoby. Wszystko zależy od przywództwa. A skuteczne przywództwo zależy od pewnych wewnętrznych przymiotów. Jeśli rozwiniesz w sobie te cechy, będziesz mógł stać się takim liderem, jakim chciałbyś być. Ludzie będą chcieli za tobą pójść.
Wsuń tę książkę do teczki. Trzymaj ją w szufladzie biurka. Daj ją swojemu protegowanemu. 21 cech skutecznego lidera może pomóc ci stać się liderem, którym zawsze chciałeś być.

 

TO JA ZABRAŁEM TWóJ SER
autor: Deepak Malhotra
stron: 120
oprawa: twarda z obwolutą
cena detaliczna: 39,00 zł*
rabat: 25%
 
 
 

 

 

 

Błyskotliwa replika na „Kto zabrał twój ser?” Spencera Johnsona

Co byś zrobił, gdybyś był myszą uwięzioną w labiryncie i ktoś zabrałby ci ser?
Ponad dziesięć lat temu bestsellerowa przypowieść biznesowa Spencera Johnsona Kto zabrał mój ser? proponowała taką odpowiedź: przyjmuj zmiany jako nieuchronną rzecz, na którą nie masz wpływu; nie marnuj czasu na zastanawianie się, dlaczego jest tak, jak jest; kul głowę i ruszaj na poszukiwanie sera.
Jednak w takich sferach jak innowacyjność, przedsiębiorczość, kreatywność, przywództwo i rozwijanie biznesu – a także rozwój osobisty – sukces zależy od umiejętności przekraczania granic, zmieniania warunków i grania według innych zasad: własnych. Z tą myślą Deepak Malhotra przedstawia diametralnie różną odpowiedź na to pytanie.
Opowiada inspirująca historię trzech niezwykłych i żądnych przygód myszy: Maksa, Zeta i Wielkiego. One nie akceptowały rzeczywistości takiej, jaką zastały. Obserwując ich dzieje, odkrywamy, że każdy z nas zamiast ślepo pędzić za serem, może uciec z labiryntu, a nawet sterować nim, jak mu się podoba. W sytuacji, w której istnieją ustalone praktyki, tradycyjne koncepcje, niedobór środków i duże wymagania stawiane przez innych, nie doceniamy swojej zdolności do panowania nad własnym losem i przezwyciężania przeszkód, które napotykamy… Albo wydaje nam się, że napotykamy. Przypowieść zawarta w książceTo ja zabrałem twój ser przypomina, że jesteśmy w stanie tworzyć nowe warunki. Takie, jakie nam odpowiadają. Najpierw jednak musimy zerwać z głęboko zakorzenionym przekonaniem, że jesteśmy myszami w czyimś labiryncie. Jak tłumaczy Zet: „problem nie polega na tym, że mysz jest w labiryncie, ale na tym, że labirynt jest w myszy”.

 

PRZEWIDYWALNE REZULTATY W NIEPRZEWIDYWALNYCH CZASACH
autorzy: Stephen R. Covey, Bob Whitman, Breck England
stron: 129
oprawa: twarda z obwolutą
cena detaliczna: 39,90 zł*
rabat: 25%
 
 
 

 

 

 

Ostatnia książka Stephena R. Covey’a!

Jedyną rzeczą pewną w prowadzeniu biznesu jest jego niepewność. Mimo to istnieją wspaniałe organizacje, którym udaje się regularnie osiągać wyśmienite wyniki, niezależnie od warunków. Niniejsza książka traktuje o osiąganiu przewidywalnych rezultatów, zarówno w dobrych jak i złych czasach, dzięki przestrzeganiu czterech głównych zasad.
Stephen R. Covey, Bob Whitman i Breck England bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu we współpracy zarówno z prywatnymi jaki publicznymi podmiotami gospodarczymi, określili kilka podstawowych zasad, które pomagają przedsiębiorstwom wygrywać, niezależnie od przeszkód na drodze albo wstrząsu związanego z przytłaczającą zmianą. Wnikliwa analiza w zespołach, w których łącznie pracowało 300 tysięcy osób, w 17 tysiącach działów, zrzeszonych w 1100 organizacjach, rozmowy z pracownikami połączone z danymi dotyczącymi finansów, działalności i lojalności klientów w badanych organizacjach, pozwoliły wyróżnić 4 główne czynniki pomagające uprzedzić zagrożenia i z sukcesem przeprowadzić firmę przez turbulencje i zmiany. Aby osiągać zamierzone rezultaty, niezależnie od warunków otoczenia, należy konsekwentnie i bezbłędnie:

  • Realizować priorytetowe zadania.
  • Poruszać się z „szybkością zaufania”.
  • Osiągać więcej mniejszą liczbą środków.
  • Umiejętnie wyzbywać się poczucia strachu.

 

OSIĄGAJ ZAMIERZONE CELE
autor: Jeffrey Gitomer
stron: 208
oprawa: twarda płócienna
cena detaliczna: 49,00 zł*
rabat: 25%

 

 
 

 

 

W zielonej książeczce Jeffrey Gitomer uczy jak mówić, pisać, przedstawiać siebie, przekonywać, wywierać wpływ na innych i zjednywać sobie ludzi.
Wszyscy, którzy przeczytają tę książkę, nabiorą umiejętności przekonywania innych do siebie, wiary w siebie, zrozumieją zasady, na jakich opiera się podążanie własną drogą w życiu. Dowiedzą się, jak skutecznie dążyć do odniesienia zwycięstwa na światową skalę.
Ta książka pomoże Ci zdobyć wiedzę o tym, jak rozmawiać z ludźmi i prezentować im siebie oraz skutecznie przekonywać innych, a nie manipulować nimi. Nauczy cię sztuki zjednywania sobie ludzi. Podpowie, jak okraszać humorem proces ich przekonywania. Pokaże, w jaki sposób nadawać twym opowieściom zwartość i atrakcyjność. Zaznajomi cię ze sposobami operowania w mowie i piśmie dojrzałym stylem oraz walorami brzmieniowymi języka, jakim się posługujemy. Pomoże ci w osiąganiu kolejnych życiowych sukcesów, o których zawsze marzyłeś.

*wszystkie podane ceny książek są cenami brutto i nie zawierają kosztów przesyłki
 
JAK DOKONAĆ ZAKUPU ZE ZNIŻKĄ?

1.    Złóż zamówienie na crn.pl/akcjespecjalne, wypełniając poniższy formularz zamówienia.
2.    Twoje zamówienie zostanie przekazane do realizacji przez partnera akcji.
3.    Partner skontaktuje się z Tobą w ciągu 3 dni i zrealizuje zamówienie.

Promocja ważna do 25.06.2013 r. Promocje są realizowane przez partnera CRN-a, Wydawnictwo Studio EMKA, i na warunkach przez niego określonych. CRN Polska nie ponosi odpowiedzialności za realizację promocji przez partnera, w tym również obsługę techniczną.