Za najlepszą reklamę resellerską ubiegłego roku czytelnicy CRN Polska uznali reklamę Incomu, opublikowaną w CRN Polska nr 18/2001, na str. 11. Tym samym statuetka CoRoNa 2002, podobnie jak w roku ubiegłym, przyznana została wrocławskiej firmie! Gratulujemy serdecznie!

Reklamę Roku czytelnicy mogli wybierać spośród Reklam Miesiąca. Oceniali je według dwóch kryteriów: przydatności w pracy zawodowej i atrakcyjności opracowania graficznego, w skali od 1 do 5, gdzie 5 stanowiło ocenę najlepszą.

Przedstawiamy pięć reklam resellerskich, uznanych za najlepsze przez czytelników CRN Polska:

  • I miejsce – Incom – 565 pkt. (przydatność – 286 pkt., atrakcyjność graficzna – 279 pkt.),
  • II miejsce – AB – 164 pkt. (przydatność – 75 pkt., atrakcyjność graficzna – 89 pkt.),
  • III miejsce – Techmex – 108 pkt. (przydatność – 54 pkt., atrakcyjność graficzna – 54 pkt.),
  • IV miejsce – Philips – 97 pkt. (przydatność – 46 pkt., atrakcyjność graficzna – 51 pkt.),
  • V miejsce – Ropla – 91 pkt. (przydatność – 39 pkt., atrakcyjność graficzna – 52 pkt.).

Wszyscy czytelnicy głosujący na Reklamę Roku uzasadniali swój wybór. Dla autorów trzech najbardziej interesujących uzasadnień CRN Polska ufundował nagrody – palmtopy. Jury redakcyjne wyróżniło nimi:

  • Mariusza Chmielewskiego (Mega-Net z Gdyni),
  • Zbigniewa Ćwiklińskiego (Prosoft z Lublina),
  • Artura Trusienia (P.P.U.H. ArtCom z Kielc).