W 2012 r. struktura sprzedaży pozostanie bez zmian zarówno na poziomie dystrybucji jak i resellerów. Oczywiście stale czynimy wysiłki, by pozyskiwać nowych partnerów, jednak, choć nie stawiamy żadnych ograniczeń formalnych, zazwyczaj liczba aktywnych partnerów waha się w okolicach 20-30. Plany na 2012 rok zakładają wzmacnianie kanału sprzedaży i pozyskiwanie partnerów, którzy wnoszą wartość dodaną, na przykład wyspecjalizowanych w obsłudze konkretnej branży. Z naszego punktu widzenia najciekawszy partner to taki, który utrzymuje dobre relacje z klientem, integrator wdrażający kompleksowe rozwiązania z wykorzystaniem naszego sprzętu.

Będziemy tradycyjnie koncentrować się na rynku retail. Już jesteśmy liderem, jeśli chodzi o skanery kasowe, więc zamierzamy walczyć o kolejne segmenty. Będziemy konkurować z rywalami od low endu po high end. Będą miały również miejsce premiery ręcznych urządzeń, które maja być co najmniej tak dobre, jak nasz przebojowy skaner ręczny Falcon X3.

Zamierzamy utrzymać dwucyfrowy wzrost  w Europie Wschodniej i skoncentrować się na rozbudowie kanału partnerskiego na polskim rynku, który jest największy w regionie. W Polsce zamierzamy zwiększyć przychody aż o 25 proc. Działania, które mają na celu osiągnięcie założeń będą polegać na zwiększeniu atrakcyjności naszych produktów dla kanału partnerskiego poprzez: łatwą dostępność, maksymalnie wysokie marże oraz wsparcie przy staraniach o wdrożenia u klientów końcowych. Do swoich mocnych stron zaliczamy jakość produktów wzbogacanych w standardzie o szereg opcji dodatkowych, jak na przykład narzędzia do zdalnego konfigurowania i zarządzania flotą urządzeń.