Na stronie RSC AutoID czytamy:
„Naszą domeną są kody kreskowe. Oferujemy wszystko co z nimi związane tj.
etykiety, drukarki etykiet, czytniki kodów kreskowych, etykieciarki i
weryfikatory kodów kreskowych. Wdrażamy kompleksowe rozwiązania, wspierające
logistykę i produkcję, dotyczące znakowania i etykietowania na liniach
produkcyjnych.”

Paweł Żmijewski, kierownik Działu
Obsługi Klienta w warszawskiej firmie RSC AutoID podkreśla, że kilkanaście lat
temu rynek automatycznej identyfikacji był niezbyt duży lecz konkurencja także
była niewielka.

– Sprzęt i materiały eksploatacyjne
sprzedawaliśmy klientom końcowym praktycznie bez żadnych rabatów. Zarobki były
bardzo dobre, mimo niewielkiego jeszcze wówczas popytu. Teraz jest odwrotnie:
wprawdzie popyt na rozwiązania AutoID jest ogromny i systematycznie rośnie, ale
proporcjonalnie do rynku wzrosła też konkurencyjność.

Aby utrzymać pozycję rynkową RSC
AutoID związała się z wieloma dostawcami, w tym z Datalogic ADC, który ogrywa w
ofercie kluczową rolę.

– Wprowadziliśmy do oferty skanery Datalogic
ADC pięć lat temu, ponieważ o sprzęt tej marki pytali klienci
– wyjaśnia Paweł
Żmijewski. – Użytkownicy doceniają wysoką jakość tych urządzeń, a my bardzo
cenimy sobie współpracę z RRC Poland. Sprzedaż sprzętu i świadczenie związanych
z nimi usług  gwarantuje naprawdę
zadowalające zyski.