IBM: Ekspresowa Akademia dla partnerów
W połowie kwietnia IBM zorganizował Ekspresową Akademię dla partnerów, którą CRN Polska objął patronatem prasowym. W imprezie uczestniczyło około 200 osób.
Szkolenie podzielono na cztery bloki tematyczne. Podczas panelu na temat utrzymania ciągłości biznesowej uczestnicy mieli okazję obejrzeć prezentacje pracowników IMB dotyczące oprogramowania IMB Tivoli Storage, sposobu zabezpieczania danych krytycznych oraz IMB Global Financing. W części dotyczącej dynamicznej infrastruktury prelegenci podjęli temat optymalizacji i konsolidacji jako odpowiedzi na aktualną sytuację rynkową oraz radzili, jak przetrwać i zyskać z ofertą producenta. W bloku na temat komunikacji i współpracy była mowa o budowaniu efektywnej infrastruktury komunikacyjnej. Zaprezentowano również ekspresowe narzędzia Lotusa do komunikacji i współpracy. Ostatnia część panelowa była poświęcona bezpieczeństwu IT. Przedstawiono m.in. identyfikację potrzeb klienta w tym obszarze.
Wszyscy uczestnicy Ekspresowej Akademii otrzymali materiały konferencyjne na karcie USB, mogą więc przystąpić do egzaminu akredytacyjnego, którego zaliczenie przyniesie im kolejne korzyści.
Głównym celem Ekspresowej Akademii IBM było zachęcenie partnerów do przystąpienia do programu Built on IBM Express Advantage.
– Kierujemy tę ofertę do tych partnerów, którzy sprzedają rozwiązania wielobranżowe, a także do tych, którzy na bazie produktów lub usług z rodziny IBM Express Advantage stworzyli specjalistyczne rozwiązania przeznaczone dla konkretnych branż z sektora MSP – mówi Magdalena Kubińska-Markiewka, dyrektor Channel One, organizacji partnerskiej IBM Polska.
W części rozrywkowej partnerzy bawili się podczas występu kabaretu Łowcy.B, a późnym wieczorem – przy dyskotekowych rytmach. W czasie imprezy rozstrzygnięto też ekspresowy konkurs z niespodziankami.
Podobne artykuły
Popyt w sektorze MSP
CRN Polska rozmawia z Markiem Borówką, dyrektorem generalnym Lenovo, o tym, kto kupował sprzęt komputerowy w 2009 roku, kto będzie go kupował w 2010 i jakie firmy mogą na tym zarobić.
Korzystaj z serwisów społecznościowych
Producenci i resellerzy w USA stwierdzili, że kontakty z klientami nawiązywane dzięki najnowszym metodom komunikacji społecznej procentują na różne, często niespodziewane sposoby.
Największy broker na świecie?
IBM handluje używanym sprzętem. Korporacja odkupuje go od klientów, odnawia, a następnie wprowadza do sprzedaży. IBM dokonuje renowacji około 40 tys. urządzeń tygodniowo.